پسران قبیله





دوشنبه 3/2/86


قیام سی و سوم


شايان ذکر است که :
اگر چه بيست و شش سنگ
سرگردان مانده اند
در راه
نا اميدانه
سنگ بيست و هفتم را پرتاب مي کنم
به سوي جنوب آرزوهايم
اميدوارانه

شايان ذکر است که :
غوره هاي روي ديوار بلندي
- که کاش کوتاه بود -
اگر چه
- مویز نشده -
حلواي آنچه دوست داشتم باشم ، شده
من
به انگور مي انديشم
و به شراب انگور

شايان ذکر است که :
اگر سرهنگ بوئنديا از ماکوندو
سي و دو بار قيام کرد
و در همه ي آن ها شکست خورد
هنوز زمان بود
براي قيام سي و سوم
که قيام نکرده
شکست خورد

شايان ذکر است که :
اگر تابستان هشتاد و چهار
تا
تابستان هشتاد و پنج
استرس ، ترس ، مترسک ...
اکنون ارديبهشت هشتاد و شش است
و هوا خوب

شايان ذکر است که :
دوستي اگر رفت
دوست جديد
فرصتي اگر رفت
فرصت جديد
و زماني اگر رفت
خاطرات بد زيادند
خاطرات خوب هم

و
شايان ذکر است که :
امروز سوم ارديبهشت است
بيست و شش خانه ي ساخته دارم
مي فروشمش
ارزان
خانه ي بيست و هفتم را مي خواهم بسازم
آجر اضافه داريد؟

نا پي نوشت :
تولدم مبارک
پس




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

26 سخن:







Anonymous Anonymous

باربدی، آجر ندارم اما ملات دارم . فکر کنم این ملات بیشتر به کارت آید..

02:49  


Anonymous Anonymous

در ضمن دستی هم برای دادن اجر و چشمی هم برای یافتن اجر اگر کم بود دارم. میتوانی حساب کنی.و خیال اسوده داری.

02:51  


Anonymous Anonymous

امید که این خانه خاطرات خوشش بیش از مابقی خاطراتش باشد.

02:53  


Anonymous Anonymous

بروم به حرفم عمل کنم تا وعده وعید نشده.

02:53  


Anonymous Anonymous

تولدت مبارک باشد. مبارکا باشد. باز هم مبارک باشد.
چقدر خانه ساخته...خوب است که میفروشی
به کارت نمی آید
اگر کسی خواست بخرد بگو من هم بفروشم.....
خوشحال شدم رفیق... خوووووشحال

07:48  


Anonymous Anonymous

ببین باربد این اینجا نوشتم که به یادگار بمونه چون دیروز یک اتفاق خیلی مسخره افتاد.
بعد زا اینکه با هم حرف زدیم نمیدونم چقدر واقعی بود چقدر ملموس بود .
اما جایی میان خواب و بیداری دیدیم که دارم به تو 36 سالگیت تبریک میگم.جون من نخند اما دقیقن همین بود.فکر کنم برای یک لحظه ذهنم در گیر اون قضیه گاو و گوساله و این حرفا شده بود.

22:16  


Anonymous Anonymous

تولدت مبارک. وقت خوبی رو واسه دنيا اومدن انتخاب کردی اگر چه هنوز هم پادشاه فصلهاست پاييز

00:16  


Anonymous Anonymous

اوه باربدی... 27 سالگی ..تفلدت مبارک پسر...27 سالگی یه جوریه.. آدم میترسه یه جورایی.. سعی کن خونه جدیدت خونه باشه ها! نه کلبه چوبی که وقتی باد میاد تمام خونه بلرزه.. یه خونه بساز همش از آجر.(تکبیر) خوش باشی ...

06:16  


Blogger saeed parsa

مبارک

10:23  


Anonymous Anonymous

1- مبارك باشه
2- بساز بفروش شدي ها
3- اين جوونا به خونه اند همه دنباله خونه اند
4- خوب مي دوني هدفت از اين ساختن ها چيه؟؟

11:40  


Anonymous Anonymous

shayane zekr ast ke:
barbod tavalodet mobarak
mesl khodam ordibeheshty hasty dige
che mishe kard.

17:47  


Anonymous Anonymous

تولدت مبارک باربد گرامی
امیدوارم سالهای خوبی در انتظارت باشند

07:19  


Blogger koooootah

حالا باز سوال قبلي تكرار مي شود:بين تو بودن و فلان و فلان بودن كدام را انتخاب مي كنم؟تو

12:34  


Blogger Alfons

هر وقت خواستي بدوني کسي دوستت داره تو چشماش زول بزن تا عشق رو تو چشماش ببيني اگه نگات کرد عاشقته . اگه خجالت کشيد بدون برات ميميره . اگه سرشو انداخت پايين و يه لحظه رفت تو فکر بدون بدونه تو ميميره و اگر هم خنديد بدون اصلا دوست نداره
----------
آدرس جدید منه

15:17  


Anonymous Anonymous

تهی دستی بیش نیستم
توان خرید ندارم
هرچند ارزان
می سازم هرچند گران
خشت خشت وجودت را
چون قوی دستی بنام
گرچه خودساخته را ساختن چه کار
...
تولدت مبارک باربد جان
یه سال دیگه بدویی میشی همسن من!!! :)

04:45  


Anonymous Anonymous

خشــت اول گرنهد معمار کج
تا ثریا می رود دیوار کج

20:27  


Anonymous Anonymous

اونقت هنوز اینجا جشن وپایکوبی به راهه؟
تولد تموم نشد ؟

05:05  


Blogger مهدی

به کلنگ فکر کن
به کلنگ بعدی
خانه های بعدی
که سرنوشت همه شان خراب شدن است
خراب کردن با خوشحالی
مثل در آمدن از پیله ها
به کلنگ فکر کن

05:07  


Anonymous Anonymous

شايان ذكر است كه تولدت مبارك

08:38  


Anonymous Anonymous

ببینم به نظرت ضایع نیست من بیایم خواهش کنم که به من سر بزنی؟ خوب خودت بیا دیگر... عجبا

14:34  


Anonymous Anonymous

شایان ذکر است :
تو هنوز چشمانت درشت...نگاهت نافذ
شایان ذکر است :
هنوز دوستانی هستند که با اینکه خیلی وقت است ندیدنت ولی دوستت دارند....حالا گیرم به شیوه خودشان و گیرم هر چقدر مسخره
شایان ذکر است :
چقدر خوشحالم که ادامه میدهی و چقدر خرسند که مینویسی
شایان ذکر است :
تولدت مبارک....صمیمانه تبریک گویانم و لبخند به لب خوشحال از شادیت

02:59  


Blogger بوصالح

انا بعید و البعید وطنی

10:31  


Blogger Sereshk

سلام باربد عزيز!

خوشي؟ سلامتي؟...متولد شدنت هم خجسته و پر بركت....براي خودت و آنان كه دوست داري شان....

اين آجر را هم از من بگير....همين شادباش را ميگويم!

خوش باشي عزيز!

21:40  


Anonymous Anonymous

سلام....
باربد جان ...جگرت را بخورم سیخ سیخ....این بنده خدایی که بعد عمو ساقی و قبل از hamghabile آمده و به اسم Anonymous نظر داده من هستم ها....نمیدونم چرا این blogger این قدر نامردی کرده و مرا بی نام و نشان گذاشته.....بهر حال تولدت مبارک....البته بهتره بگم :
شایان ذکر است که :
تولدت مبارک

23:14  


Anonymous Anonymous

salam Barbod jan
tavalodet mobarak

Arsham

07:14  


Anonymous Anonymous

هر چند کوتاه سری به من بزن!
این بار برای تو!

سلام

12:31  




Post a Comment

<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate