پسران قبیله





دوشنبه 7/12/85


کارگران مشغول کارند


ساعت پنج صبح
دانه دانه هاي برف
صداي آرام و متين دندان ها
سيگار روشن
سرفه هاي کوتاه
خيابان خلوت
گذر چند ماشين
يک پسر نوجوان
يک دختر جوان
•••
خوراک ، پوشاک ، مسکن
بهداشت ، آموزش ، امنيت
آبرو
•••
پس
ساعت پنج صبح
دانه دانه هاي برف
صداي آرام و متين دندان ها
سيگار روشن
سرفه هاي کوتاه
خيابان خلوت
گذر چند ماشين
به کارشان ادامه مي دهند
در سايه ی کوتاه مهر مشتريان
پسرک سيگارفروش
دخترک روسپي




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

24 سخن:







Blogger آرش

سلام
خدایی تو فکر می کنی ساعت پنج صبح میشه روسپی پیدا کرد؟

23:42  


Blogger مهدی برزین

قل قل قلیان
بدون حتی یک قطره باران
.صدای شکستن فقرات روز
.اسمان هم شب را بیشتر دوست میدارد

00:56  


Anonymous Anonymous

قل قل قل یک قلیان.ارام ارام حتی یک قطره باران هم نمیبارد.نگاهی تنیده در سراسر وجود.باز می لرزم.انگار آسمان هم شب را بیشتر دوست دارد

01:01  


Anonymous Anonymous

حقایق زندگی
گاهی شیرین و گاهی تلخ
گاهی عشق و گاهی تنهایی
و دانه های برف نوید حضور خدا
برای پسرک برای دخترک
و برای من دانه های برف
یعنی تنها نیستم خدا با من است
مازیار

01:07  


Anonymous Anonymous

Albeteh ma ham be karemoon edame midim :d :-"

01:49  


Anonymous Anonymous

یاد ِ نوشته های اولیه ی فدریکو گارسیا لورکا از دفتر ِ شعر
.
.
.
ساعت پنج ِ بعد از ظهر

10:22  


Anonymous Anonymous

نمی دونم دانه های برف چه شکلی هستن
چند بار تا گرفتمشون ببینم چه شکلی هستن تو کف دستام آب شدن
حنی روی کاپشنم هم که می نشستن آب می شدن
فقط یه بار دیدم
اونباری که تو سرما گیر کرده بودم و خودم یخ زده بودم
اونبار آب نشدن و من تونستم ببینمشون
راست می گفتن هیچ کدومشون مثل هم نیستن
همشون شکلشون با هم فرق دارن
اما همشون خوشگل بودن
همشون از یه جنس بودن
اما تو تاشون که انگار تو هم گره خورده بودن به نظرم از همه زیباتر بودند
این شکلشون بی نظیر بود
فکر می کنم من تنها کسی باشم
که وقتی یخ زده بودم
هم آغوشی فقط دو تا دونه برف رو دیده باشم

22:36  


Anonymous Anonymous

اینجا ایران است و نفت بر سر سفره های مردم .
مردم نان میخواهند چه کنند نفت بخورند.

23:19  


Anonymous Anonymous

ساعت 5 صبح چه بی ناموسی هایی رو دیدی! وای وای

12:47  


Anonymous Anonymous

تلخ مثل سیاه بلاگت. با عمیق و معنا مثل باربدی که همیشه میشناختم. مرسی

00:37  


Anonymous Anonymous

سلام...اگر خیال کردی که بعد از خواندن این متن چیزی برای گفتن میماند برای من...اشتباه کرده ای....هیچ حرفی نمیتوان گفت...بنظر من...آدمهای احمقی مثل من باید این جور موقع ها خفه شوند و بروند بمیرند که هیچ گهی برای این همه درد که تو گفتی نخورده اند و فقط زر زده اند و زر زده اند...بگذریم.......

05:47  


Anonymous Anonymous

ولی فقط 2 چیز....
با آن کلمه (( پس )) نهایت لذت را بردم و آنجا که گفتی ((در سايه کوتاه مهر مشتريان )) کاملا کمر خالی کردم.....
{میبینی عزیز....من هنوز در بند شهوت مانده ام...}

05:49  


Anonymous Anonymous

باربد آخر من کور میشم با این قالب وبی که تو داری...

09:52  


Anonymous Anonymous

بعضي ساعتاي پنج صبح وقتي نور باشه...خيلي قشنگن

14:01  


Blogger koooootah

مظلوميت دختر روسپي رو حس كردم با اينكه ازش متنفرم

07:13  


Blogger aram

همه اش يه چيزه
نزديك ولي نا آشنا

13:00  


Anonymous Anonymous

کور شدم.... اما نه از قالب وبلاگت... دیدن سیاه برایم عادی شده.... اما تجسم این همه درد کورم میکند...
واااااااااااااای
و کور شوم اگر دروغ بگویم

00:21  


Anonymous Anonymous

ببینم من مشکل اخلاقی پیدا کرده ام
می آیم ... نظر میدهم... اما نمیبینم... خیلی سخت است... دوباره میگویم

00:25  


Anonymous Anonymous

از دوباره نوشتنت خوشحالم دوست جان

01:25  


Anonymous Anonymous

یه جای گوشه دنیا ...
انگار بابا پشت دره !!!
یکی روی صندلی...
تا ابد حبس شده ...

02:23  


Blogger saeed parsa

...... آبرو ....

02:43  


Anonymous Anonymous

باربد آدرس وبلاگ من اینه ، دیگه چی می خوای ؟

12:26  


Anonymous Anonymous

تاسف تنها کاري که بر مياد

13:43  


Anonymous Anonymous

Salam BArbod jan
az didane bloget khoshhal shodam

Arsham

01:18  




Post a Comment

<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate