پسران قبیله





سه شنبه 1/12/85


ثانیه ها


اينگونه نگاه کردنت به چه معناست؟
ما براي گذراندن ثانيه ها آمده ايم
ما براي فتح ثانيه ها آمده ايم
مرا فراموش مکن
من چهارچشمي تو را مي پايم
آيا مي خواهي با آن چنگال چشمهايم را در بياوري؟
نکند در غذايم سم ريخته باشي
ما فقط براي گذراندن ثانيه ها آمده ايم
ما فقط براي فتح ثانيه ها آمده ايم
تختخوابت را آماده کرده اي؟
چرا اين ملافه سرتاسر قرمز است؟
چه بلايي مي خواهي سر من بياوري؟
آيا کمربندت به اندازه کافي محکم هست؟
ما اينجا فقط براي گذراندن ثانيه ها آمده ايم
ما اينجا فقط براي فتح ثانيه ها آمده ايم
درخشش سفيد زير لباس هاي تو کورم نمي کند
تو هميشه در خانه ات تفنگ نگاه مي داري؟
اين کاردهاي ميوه خوري چرا اينقدر تيز است؟
مي دانستي من هميشه چاقو همراهم دارم؟
ناخنهايت را نشانم بده
تو گيتار مي زني يا ...؟
ما امروز اينجا فقط براي گذراندن ثانيه ها آمده ايم
ما امروز اينجا فقط براي فتح ثانيه ها آمده ايم
اسم موسيقي دلخواهت چيست؟
مي دانستي من صداي بلندي براي فرياد زدن دارم؟
صداي موسيقي را چرا اينقدر زياد کرده اي؟
براي آنکه صداي معاشقه مان را کسي نشنود؟
ما تصادفاً امروز اينجا فقط براي گذراندن ثانيه ها آمده ايم
ما تصادفاً امروز اينجا فقط براي فتح ثانيه ها آمده ايم
يک ليوان آب ميوه بعد از آن همه فعاليت مي چسبد
چيزي که در اين آب ميوه نريخته اي؟
در را قفل نکرده اي؟
باور کنم که دارم مي روم؟
وقتي داري خداحافظي مي کني ، با دستانت گلويم را نخواهي فشرد؟
ثانيه ها گذر کرده اند
ما فتح شده ايم
من مي روم
آيا بايد باور کنم که اين ماشين مرا به خانه ام مي رساند؟
....
مهر 85
باربد




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

20 سخن:







Anonymous Anonymous

ميدانم كه باور ميكني....من تا خط آخر تقريبا مطمعا بودم كه اين يك كار ترجمه است...ولي نميداني وقتي در آن انتها نام تو را ديدم...از ته دل يك آفرين گنده حواله ات كردم ...

00:36  


Anonymous Anonymous

باربد جان اگر یک کلمه باشه که اصلن به اندازه سر سوزنی باورش ندارم همین کلمه مطمنن هست.

01:53  


Anonymous Anonymous

این کامنت دونیت رو اعصاب منه چون نمیتونم بفهمم امده یا نیومده. به هر حال دل به دریا میزنم و میگم امده.. امده دیگه مگه نه؟

01:56  


Anonymous Anonymous

گذراندن ثانیه ها؟؟؟
ثانیه ها جا نموندند؟؟؟
بگمونم ضرب حوادث خیلی بالاست
اینجا اغلب ثانیه ها جا می مونن

04:09  


Blogger آرش

حدسات کاملا درسته
ولی دیر فهمیدی

04:34  


Anonymous Anonymous

daghighan hamine.........gozarane saniyeha...

05:42  


Anonymous Anonymous

سلام

اما من برای ماندن آمده ام
برای بودن
تا همیشه

ثانیه برای من معنا ندارد
چون عشق زمان بسیاری نیاز دارد

مازیار

06:16  


Anonymous Anonymous

سلام .من هم از همین بلاگ برای وبلاگم استفاده میکنم ولی تاریخهام میلادی ان چطوری شمسی شون کنم؟؟؟؟؟ممنون

12:03  


Anonymous Anonymous

شاید هم برای شریک شدن در ثانیه ها !
کی می داند. ببین این از دیروز عصر همین طوری مونده بود که امروز صبلح کله سحر امدم و نوشتم.

20:37  


Anonymous Anonymous

دوستان خوب
مدتی است متاسفانه و یا خوشبختانه شاهد اتفاقات و حرف هایی هستیم. جامعه جنسی تحت فشار ما مشکلات بسیار زیادی داشته و دارد و این مسائل تنها باری است اضافه بر دوش و دردی اضافه در دل ما. مایلم به سهم خودم سر و سامانی به این حرف ها بدهم. نمی خوهم بی دلیل و تنها از روی احساسات طرفداری/محکوم کنم چون نه قاضی هستم نه عالم و نه مدعی.
وبلاگی ایجاد کرده ام و از شما خواهش می کنم به آن سر بزنید و به دوستان خود نیز معرفی کنید

آدرس وبلاگ:

www.rahkar.wordpress.com

04:10  


Anonymous Anonymous

خیلی عالی بود پسر..

راستی خیلی وبلاگ جالبی داری... به منم سر بزن :)

04:32  


Anonymous Anonymous

نمیدونم تو همون باربدی هستی که یک سال پیش یا بیشتر میخوندمش یا نه؟ اما شعرت و چند پست پایینیت فوق العاده بودند مخصوصا این شعر. خوشحالم که خواننده ات شدم. اگه بگی همون باربدی باور میکنم چون نوشته هات عالی و متفاوتند مثل او
بی صبرانه منتظر اشعار زیبای بعدیت هستم. این شعر خیلی عالی بود

02:08  


Blogger koooootah

يه جاي كار ايراد داشت چون سالم برگشت...يا اصلا نرفته بود يا او نديدتش

02:56  


Blogger koooootah

باربد!!تو و تاييد كامنت؟

03:15  


Anonymous Anonymous

تخت ِ تو ، بس بود برای انزال- ام
بوی ات به اندازه ی کافی شهوت انگیز است .

09:51  


Anonymous Anonymous

قبلا شنیده بودم...
اما خوندنش یه حال دیکه یی داشت...
-----
روشهاي پيشگيري از بارداري
نه نكته مهم براي تشخيص زودرس سرطان پستان
علل و درمان يبوست در كودكان
علل و درمان كم خوابي - بي خوابی
تغذيه در دوران بارداري
پيشگيري از سردردهاي عصبي
درمان گردن درد
-----
ربط داره...

11:55  


Blogger خشایار

اون بیچاره چه فکرایی می کرده

23:28  


Anonymous Anonymous

باربد جان یا من خیلی زبل خان ام یا تو خیلی تنبل خان.
حالا کدوم یکی.
کامنت این دزد دل کاملن مرا جذب کرده . انقدر که تا نرم و وبلاگش نبینم اروم نمیگیرم.

02:26  


Anonymous Anonymous

nemidoonam chem shode ke bayad harooz biam commentato bekhoonam...bebinam ki chi gofte!
-----
chera hamash man in tooam nemidoonam ...

يک روز يه سوسک از سوراخ دستشويي مياد بيرون از اون ميپرسند: چرا اومدي بيرون؟ ميگه: به اميد يه هواي تازه تر... گفتيم از رفتن و خونديم از سفر....! !!!

shayad ellat in bashe!

13:02  


Anonymous Anonymous

ما اينجا فقط براي گزران لحظه ها امدهايم

13:47  




Post a Comment

<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate