پسران قبیله





شنبه 31/4/85


صورتک 2


امروز
اشک هايم که لغزيدند
بر روي صورتکم
نمي دانستم براي چه مي گريم
تو بودي
خواهرم بود
نقشه جغرافيا بود
و پسرک ديوانه اي
که روبروي خانه مان زندگي مي کند
و هميشه کنار در مي ايستد و بيرون را نگاه مي کند
با لبخند
و مي ترسد که بيشتر از آن بيايد
•••••••
به خيابان نگاه کردم
اشک هاي من صورتکم را خيس مي کرد
و مردم هم بودند ...




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

12 سخن:







Anonymous Anonymous

سلام
من لحظه لحظه عاشقت شدم.
به جرم اينكه خيلي ساده بودم
به زندان دلت افتاده بودم
اگرچه حكم چشمانت ابدبود
براي مرگ هم اماده بودم

دوست خوبم برایت آرزوی بهترینها را دارم امید که همیشه موفق باشی.
لینک وبلاگت را جز لینک بهترینهایم قرار دادم.
ضمنا از شما خواهش میکنم این لینک را در وبلاگت قرار بده البته در صورت امکان
http://www.bidari.info
با تشکر از شما و از حضور همیشه سبزت

08:35  


Anonymous Anonymous

ياد اولين بار كه سوار ترن برقي شدم افتادم ....

11:47  


Blogger Roozbeh Ettehad

قشنگ بود

14:57  


Anonymous Anonymous

salam .mer30 ke be weblogam omadi va nazar dadi .
az ashnaye bahat khoshhal shodam .
felan bye.

04:11  


Anonymous Anonymous

HaMe HaStand ... Sooratak Ama Khis Ast ... To Bia Zin Hame Bi tafavot , tafavot kon , to bia ashegh bash , to bia bi parva , kashazi az khishtan , pak kon ashkhaye man ...

05:49  


Blogger مهدی

من به نقشه ی جغرافیا فکر می کنم.

14:21  


Anonymous Anonymous

خوش به حال ديوانه

عقل نخواهم
جان نيز هم

15:04  


Anonymous Anonymous

نمدونم چرا اشكا...هيچوقت صورتكو پاك نميكنن

15:43  


Blogger شب بین


وقتی صورتکم با قطره های اشکم
خیس شد
فضايي بين صورت و صورتکم
تهي شد
و ماهيچه هاي قلبم ناگهان سست شد

11:40  


Anonymous Anonymous

اشكهايت مرا باخود خواهند برد

15:07  


Blogger Journalboy

دوست دارم وبلاگتو پسر
تو از کدوم قبیله ای، که خواستنت عادته؟:)) هاها

02:13  


Anonymous Anonymous

آه ... چه وبلاگ زیبایی ... به منم سری بزن تو رو خدا.......... : ؛کاسه سفید توالت؛

03:41  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate