پسران قبیله





سه شنبه 20/4/85


فاصله


تعجب نکن
اگر روزي
اين کلمات را خواندي
و خود را به معشوق اين کلمات نزديک ديدي
به روي خودت نياور
بگذار
در خيال خام پنهان بودگي ام
احمقانه بمانم
و لاشه هاي افکارم را در سايبريا دفن کنم
•••••••
تقصير تو فقط بودن توست
و زيبايي درون و برونت
اما اين کلمات
- نگرانت نکند -
ترجمان فريادهاي من است
که بي صدا
در درونم مي نوازد
دو رِ مي فا سل لا سي
کلاسيک
•••••••
دو رِ مي
و تو چقدر از من دوري
فا سل لا سي
فاصله
فاصله
فاصله
...
و صداي اين موسيقي هر روز بيشتر مي شود
•••••••
نه
نگران نشو
تقصير تو
فقط بودن توست
...




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

18 سخن:







Anonymous Anonymous

سلام دوست خوبم
بخدا که چقدر لذت بردم چه شعر جالب و قشنگی دمت گرم و دلت آباد.
از اینکه به من سر زدی ممنونم
باید عرض کنم که عکسها اینجا مشکلی ندارند تعجب میکنم که چرا برای شما باز نمیشوند.
سعی میکنم از طریق دیگری انها را بذارم
باز هم متشکرم

06:25  


Anonymous Anonymous

وبلاگ زیبا و شاعرانه ای داری

09:34  


Anonymous Anonymous

سلام دوست عزیز
ممنون از شعر زیبا
لذت بردم.
شاد باشی

17:01  


Anonymous Anonymous

چرا تعجب نباشه
بگذار تعجب كند

01:12  


Anonymous Anonymous

همقبیله عزیز،از نصیحتت ممنونم ولی روی دیگه سکه اینه که کرم ابریشم اگه پیله نسازه هیچ وقت پروانه نمیشه من فکر میکنم اگه ادم با منطق پیش بره اونوقت میتونه به احساساتش هم برسه

03:14  


Anonymous Anonymous

hamishe
to va biron yeki nist
hamishe
biron ziba nist
yadet bashe
hamishe fasele khali nmimone va jash mitone eshg beshine

06:56  


Blogger مهدی

فاصله یه حرف ساده ست، بین بودن و نبودن...

06:58  


Anonymous Anonymous

پرشین بلاگ وبلاگمو مسدود کرد . از این به بعد اینجا مینویسم... یه دو به آدرس وبلاگم اضافه شد...
www.hooman222g2.persianblog.com

08:03  


Blogger sina ina

نه؛ قرار نبود

06:00  


Blogger مهدی

در ضمن:
دو ر می فا سل لا سی

13:00  


Anonymous Anonymous

سلام
ممنون و سپاسگذارم از اینکه برایم کامنت گذاشتی

ارشام

12:42  


Blogger شب بین

تقصير تو فقط بودن توست
من از خدا تو را مي خواهم
مادرم يک عروس

12:11  


Blogger sina ina

کم مانده که حفظ شوم
این کلمات را

20:24  


Anonymous Anonymous

مثل همیشه زیبا بود....مثل نظراتت ..ممنون که به من سر می زنی..امیدوارم این دوستیها ÷پایدار و استوار باقی بمونه و درکنار هم به اهدافمون برسیم

04:09  


Blogger koooootah

نميدونم اگه قرار بود كس ديگه اي غير از من الانم بودم از بين تو بودن مارسل پروست بودن و مارك نافلر بودن كدوم رو انتخاب مي كردم

05:12  


Anonymous Anonymous

سلام
با درود بر تو. ممنون که سر زدی. حالت چطور است؟

06:20  


Anonymous Anonymous

ميدوني بدرقم نوشته هانو دوست دارم هر وقت مي خونم فقط دلم مي خواد شراب بخورم ... ببخش كه كامتي در خور ندارم . سلامتي

10:02  


Anonymous Anonymous

سايبريا

16:47  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate