پسران قبیله





جمعه 9/4/85


تناقض


دل مشغوليت هايت که تمام شد
و آرام که شدي
از تمام دلهره هاي روزمرگي
گمان نکن
که فراموشت کرده ام
در اين بي تماسي
اهدافي است احمقانه
و متناقض
نبودم
تماس نگرفتم
و تو را که بي نهايت آزاد بودي
بي نهايت آزاد خواستم
تا به همه ثابت کنم
خودخواه نيستم
نبودم
تماس نگرفتم
و منتظر نشستم
تماس
و دلتنگي ات را
تا به خودم ثابت کنم
خودخواهم




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

12 سخن:







Blogger مهدی

کوییر زمانی نوشته بود: "او به من ياد داد كه هرگز در روابط متقابل ـ با هر كس كه باشد ـ خود را و روان خود را اسير تفاله هاي رفتاري نكنم، و چه درست به موقع بود اين آموزه، كه اينك با آرامش بيشتري مي توانم بي اعتناي كاذب او را نگاه كنم."

13:06  


Blogger Unknown

نمیدونم چی بگم. خودخواهی و غرور + عشــق
زیبا بود

01:44  


Blogger Journalboy

...خیلی به دل میشینه شعر هات

04:29  


Blogger خشایار

تناقضي نديديم . يا نبود يا نديديم

01:19  


Anonymous Anonymous

سلام دوست خوبم
امید که همیشه خوب و سلامت باشی
وبلاگت زیبا ساده و جالب بود من از خواندن مطالبش لذت بردم فقط آرزو میکنم همیشه باشی.
همیشه بنویسی و از نوشتن خسته نشوی.
راستی از اینکه به من سر زدی خوشحال شدم خیلی هم خوشحال شدم
شاد باشی

11:50  


Blogger Journalboy

هر دفعه میام ببینم آپ کردی یا نه دوباره این شعر آخری رو میخونم:) نمیتونم از لحاظ هنری بحث کنم رو شعر ولی یه جاهاییش خیلی طرفم احساسات پرت میکنه....!!!:)

02:12  


Blogger koooootah

آرزوها چه سخت سست و بي بنيان شده .فقط ميشود خوشحال بود از اينكه معمولا آرزوها هم عمر زندگي ما نيست

02:38  


Anonymous Anonymous

سلام و ممنون از ÷یشنهادت واسه رفع سو استفاده ای که از اسم من میشد! راستش نوشته زیبای تو احتیاج به ستایش من نداره و این نظر لطف تو نسبت به منه...
اصولا خودخواهی چاشنی یه ارتباط عاشقانست. بودنش یه جور نمکه ولی زیادش مخرب!!!
چه خوبه وقتی تو این فازی طرف مقابل تو اون یکی فاز باشه و همینطور عکسش.
ببینم راستی این رنگ صفحه و نوشته ها هم ناشی از همون خودخواهیه برادر؟؟ ;))))))
می گم بد نیست الان بری تو اون یکی فازا!!! :)))
بابا کور رنگی گرفتم. دچار نابینایی مزمن شدم! یه فکری به حال من ÷یر مرد بکن آخه... ;)

03:12  


Anonymous Anonymous

roozegare sakhtye mowafagh bashi

13:50  


Anonymous Anonymous

درود پسر قبیله
دوست دارم شما نیز با وبلاگم آشنا شوید
وبلاگی جدید
پستی جدید
امیدارم از نظراتتان استفاده نمایم
بدرود

07:07  


Blogger sina ina

نمیدونستم میشه اینجوری گفت

11:13  


Anonymous Anonymous

انسان براي رهايي از چنين تناقضي فقط بايد به دوست داشتن و عشق مابين دو نفر اطمينان پيدا كنه. عشق ترديد نميكنه. عشق خيلي نزديكه. عشق ميدونه كي چه تصميمي بايد بگيره. عشق خواهان آزادي نيست. عشق وقتي آزاده احساس آرامش نداره . عشق وقتي دلتنگه ديگري هم دلتنگه.

06:13  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate