پسران قبیله





جمعه 26/3/85


صورتک


من دوباره تنها مي شوم
و درونم
وقتي از ديگري حرف مي زني
آميزه اي است از
حسادت ، يأس و دلهره
اما
لبهاي صورتکم مي گويد :
« بايد ببينيش ، شايد پسر خوبي باشد »
و تو هيچ گاه نفهميدي
از نگاه صورتک من
همه ي پسرها خوبند




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

12 سخن:







Blogger koooootah

سلام.مثل هميشه خيلي زيبا و عميق .برداشتم رو مينويسم هرچند احساسم بهم ميگه گه فاصله درك من با نوشته هاي تو بيش از اينهاست ...///عشق من ...مهري كه دروجودم گذاشته اي اجازه نميدهد كه شكي به رقيبانم داشته باشم.در اين خلوت تنهايي خاصي كه بوجود آورده ام... شاديت را مينوشم ... با يادت با خودت ...غم به خلوتم راه ندارد...

05:52  


Anonymous Anonymous

او میگوید
تو نیز می گویی
و صورتک ها می خندند
اما خلوت درونمان؟

06:04  


Blogger شب بین

بايد ببينيش
شايد پسر باشد
!

11:13  


Blogger Unknown

وای دلم گرفت. این حسو دقیقاً میفهمم. خیلی دردناکه. خیلی

12:59  


Anonymous Anonymous

سلام،
خواندم و لذت بردم. شعر جالبی گفته ای!
پیروز و موفق باشی

13:37  


Blogger مهدی

این چیه؟ توجیه حسادت و تملک؟ حقی که در پس کلمات به خودت می دی خیلی غلیظه

21:09  


Anonymous Anonymous

سلام : حسادت ؟ فکر نمی کنم ما حسود باشیم . تنها نمیخواهیم کاخی که ساخته ایم از عشق و احساس با بوالهوسی معشوقمان ویران شود . نمی دونم چرا هیچ کس نمیخواد بفهمه که عشق ما با عشق دیگران هیچ فرقی نداره جز نوع انتخابمون ؟ چرا ؟ ولی تو دوست من بهتر از هر کلمه ای گذشت رو معنی کرده ای .
افرین بر تو
دوست دار تو
واراند

01:16  


Anonymous Anonymous

يادم باشد صورتك غمگين را چه لخظاتي بايد زد

16:08  


Blogger پسر قبیله

1 کامنت اول به درخواست نويسنده کامنت حذف شد
2 اگر بحث به او نمي کشيد جوابي نياز نبود اما بيچاره او حتي از بستري که اين کلمات را ساخته خبر ندارد. او و بوالهوسي؟

22:54  


Anonymous Anonymous

از نگاه صورتکها من هم یک پسر خوبم؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟

01:39  


Anonymous Anonymous

سلام. نمی دونم ولی راستش من همیشه از چنین چیزی وحشت داشتم... صورتکها به همه یک چیز را می گویند! صورتکها همیشه دروغ می گویند! آنها به همه لبخند می زنند! از حرفهایشان می هراسم! من حقیقت تلخ را بیشتر دوست دارم. خود را نمی فریبم... ترجیح میدهم تو دلهره و حسادت بمیرم ولی چهره مصنوعی صورتک را نبینم!

00:25  


Blogger aram

سه حسي كه بعد از حس تو آمد

14:32  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate