پسران قبیله





پنجشنبه 1/4/85


لحظه


پرپر زدن دلم
براي شنيدن تو
اصلاً مهم نيست
بي تابي مردمک هايم
براي ديدن تو
اصلاً مهم نيست
***
اصلاً مهم نيست اگر دلم
آنقدر تنگ مي شود
که در فراخي سينه ام جا نمي شود
من منتظر چيز با ارزشتري هستم
در اين لجبازي احمقانه
من منتظر لحظه اي هستم
که دل تو براي من تنگ شود




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

12 سخن:







Anonymous Anonymous

وبلاگ تو هم قشنگه
اومدم سر زدم
سرت که درد نگرفت؟

23:10  


Blogger Unknown

من منتظر لحظه اي هستم
که دل تو براي من تنگ شود
****
چه انتظار تلخی. لحظه لحظه های دردناک انتظار

00:10  


Anonymous Anonymous

سلام پسر قبیله عزیز . چطوری؟ خیلی شعرهات قشنگه .
در ضمن ممنون که بهم سر میزنی خیلی خوشحالم میکنی.راستی تو قسمت کامنتها اگه جایی ددیدی احتیاج هست توشیح بدی به نظرات دوستان دریغ نکن
مرسی. موفق باشی

09:30  


Anonymous Anonymous

چيزي كه مهم است بوي توست كه اصلا نمي آيد

10:14  


Anonymous Anonymous

دلـــــم برات تنگ شده جونم...
می خوام ببینمت نمیتونم..
بین ما دیوارهای سنگی
حاصل یک عمره میدونم
....
میدونم
میدونم
میدونم ......

12:59  


Blogger مهدی

به کجاها برد این امید ما را...

20:19  


Anonymous Anonymous

پسرم ، فقط میتونم بگم که با این نوشته ات کلی حال کردم . خیلی خیلی حال کردم . شاد باشی .

13:57  


Blogger خشایار

گشتيم . نبود.نگرديد . نيست

01:56  


Blogger Roozbeh Ettehad

شعر هات خیلی قشنگه و خیلی تاثیر گذار. جمله ی آخرش محشر بود. موفق باشی

04:32  


Blogger آدم آهنی

حتی یه لحظه، که هیشکی هم حتی نفهمه

14:24  


Blogger Soulmate

قمار عاشقانه

16:15  


Anonymous Anonymous

سلام...
من بعد به علت سو استفاده از اسم و مشخصات بنده کامنتی از طرف من دريافت نخواهيد کرد و هر چه باشد از فرد خاطی است!
در صورت ارسال کامنت حتما از طريق ايميل شخصی ام به شما اطلاع خواهم داد...

13:33  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate