پسران قبیله





شنبه 13/3/85


خواب در بيداري


1 خواب

ديشب در خواب من
کشاورزي از خدا باران خواست
دائم الخمري از خدا شراب
...
ديشب در خواب من
همه ماشين ها زدند به هم
آدم ها از روي پل افتادند در رودخانه
گنجشکي تخم غاز گذاشت و مرد
و چهارده شهر با بمب هسته اي نابود شدند
زيرا
ديشب در خواب من
خدا شيطنت کرد و باران شراب باريد

2 بيداري

من از خدا تو را مي خواهم
مادرم يک عروس




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

16 سخن:







Blogger مهدی

نتیجه‌ی منطقی:
تو = باران شراب

00:40  


Blogger koooootah

شعر خواب وقتي بيداري هيجان نداره.مادر هميشه حق داره

01:12  


Anonymous Anonymous

باران شراب. چه تخیل قشنگی

05:21  


Anonymous Anonymous

سلام دوست عزیز از این شعرت خیلی خوشم اومد. شاهکار بود. منبا این که همجنسگرا هستم ولی معمولا وبلاگ های مربوط به همجنسگرا ها را نمی خونم. اما وبلاگ تو نظرم رو عوض کرد . بدو تعارف می گم شعرات درجه یک هستن.

10:29  


Blogger Unknown

گنجشکي تخم غاز گذاشت و مرد
:D lol

20:04  


Anonymous Anonymous

چه خواب بیداری
چه مستی هوشیاری
چه خواسته مادرانه ای

00:28  


Anonymous Anonymous

salam
baz khodaro shokr inaro khab dide bodi
ama
ama midoni chye shayad shayad yerozi berese ke khaste madaramon ba khasteye ma yeki beshe yani mishe
na in dafe ham khoda sheytoni kard
az daste khoda
omid varam hamishe khabaye rangi bebini

23:15  


Blogger خشایار

به رویا می زنم بیدارم از نو / دوباره می رسم تا آخر تو

23:00  


Anonymous Anonymous

تا قبل ازپلان دوم خودم را آماده مي كردم كه يه جمله ي طنز بنويسم اما پلان دو شيرازه ي افكارم و ريخت به هم ... هيچي نمي گم فقط يه كم شراب مي خوام

09:38  


Blogger Soulmate

بیچاره ماتحت شرحه شرحه گنجشک

12:37  


Blogger Soulmate

شما لطف دارید.منم نوشته هاتونو دوست دارم.

02:00  


Anonymous Anonymous

فقط میتونم بگم وقتی نوشته ات رو به پایان رسوندم ، کلی بهت زده شدم . خیلی خیلی عالی بود . ممنون .

02:05  


Blogger شب بین

...
من خدایی تازه می خواهم
...

03:12  


Anonymous Anonymous

ولی چشمان خسته و نگران مادر من مرا باز میخواهد... منی را که سالهاست مرده ام...

15:12  


Anonymous Anonymous

عالي بود...

04:01  


Anonymous Anonymous

ای عطش در رگ من جاری باش /شعله زن دودم کن کاری باش

10:51  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate