پسران قبیله





جمعه 22/3/1385


بيماري


بيماري وحشتناکي است
وقتي بارها با تو سخن گفته
و هر بار تکراري
و تو باز هم نغمه ها را نيوش مي کني
بي خستگي
با عشق
حتي از همجنسگرايي هم بيماري تر است
عاشق يک آهنگ بودن




نوشته شده توسط باربد
----------------------------------

9 سخن:







Anonymous Anonymous

از اونهم بيماري تر اينه كه عاشق يه كسي بشي كه اصلا نمي خواد ببيندت

00:08  


Blogger آدم آهنی

This comment has been removed by a blog administrator.

00:59  


Blogger خشایار

bimarie aare

00:41  


Anonymous Anonymous

کامنت آدم آهني توسط خودشون پاک شده و من هيچ دخالتي در اين پاک شدن نداشتم. دليلش رو هم نميدونم

17:58  


Blogger koooootah

از خواب بیدار شدم.تو رختخواب کانکت شدم.اومدم وبلاگ پسران قبیله رو خوندم.به عنوان اولین کار امروز.احساسی که بهم دست داداینه:خیلی خیلی زیبا بود

23:13  


Blogger لینک هنر

سلام
اجازه لازم نیست دوست عزیز
حتما لینک رو بذار
پایدار باشی

21:45  


Blogger Unknown

وای من چقدر بیماری دارم :D

22:37  


Anonymous Anonymous

babin dafe akharet bashe be hamjensgarayi migi marizya

00:32  


Blogger شب بین

آنقدر که وحشت بیماری آور است
بیماری وحشتناک نیست

عاشق یک ساعت خاص بودن
از همجنسگرایی هم وحشت ناک تر است

13:08  




<< صفحه اصلي

-------------------------------------------------------------












ايميل

آدم آهني
آفتوبه
آلفونسو
الماس خوش تراش
اميرانه
پژ
پسری
پندار تلخ
پوریا
پوست پرتقال
پويا و هرمزد
تب 40 درجه
حمید پرنیان
خاکستری سرخ
داستانک
در خلوتگاه
دلتنگستان
رها
رهام
سپهر
سرشک
سید سوفی
شروین
عاصي
فانتاستيکا
لانگ شات
ماشنکاوسهند
همزاد
هم قبيله
koooootah
Sherry
Soulmate